.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران یک محور نظامی اطراف ما ساخته است
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران یک محور نظامی اطراف ما ساخته است

در حالی که بیش از ۳ ماه از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ می‌گذرد، هنوز رژیم صهیونیستی موفق به رسیدن به یک دستاورد ویژه در جنگ نشده است. فشار انصارالله یمن به این رژیم در دریای سرخ، نگرانی از باز شدن جبهه‌های جدید نبرد در شمال با لبنان، در شرق با سوریه و در داخل سرزمین‌های اشغالی با فلسطینیان در کرانه باختری مهمترین نگرانی این مقامات است.

 

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و از اعضای حزب راستگرای لیکود دیروز (دوشنبه) اعلام کرد ما تنها با حماس به عنوان یک دشمن در حال جنگ نیستیم بلکه ایران در حال تلاش برای باز کردن جبهه‌های جدید نبرد در شمال است.

 

وی افزود: اساس دیدگاه من این است که ما اکنون در حال جنگیدن با یک محور هستیم نه یک دشمن واحد. ایران در حال ساختن یک قدرت نظامی در اطراف اسرائیل به منظور بهره گرفتن بدین منظور است. 

 

این مقام صهیونیست بدون اشاره به حملات و ترور‌های این رژیم که به تازگی در سوریه و لبنان رخ داده است، نیرو‌های نیابتی ایران را به تلاش برای حمله به سرزمین‌های اشغالی متهم کرد. 

 

پیش‌تر نخست وزیر لبنان اعلام کرده بود بمباران گسترده جنوب لبنان می‌تواند تمامی منطقه را به آتش بکشد و پای دیگر کشور‌ها را نیز به جنگ غزه باز کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.